joi, 28 martie, 2024

Ședință importantă a consilierilor municipali. Constantin Toma dă startul restructurării administrației orașului

Ședință importantă a consilierilor municipali. Constantin Toma dă startul restructurării administrației orașului

Facebook
Twitter
Email

Primarul Buzăului, Constantin Toma, va cere, vineri, avizul consilierilor locali, privind măsuri care vizează mediul economic, urbanismul, dar şi activitatea regiilor subordonate Consiliului Local. Şedinţa este convocată pentru vineri, de la ora 11.00.

Printr-un proiect de hotărâre, primarul Buzăului propune ca măsura de eşalonare a datoriilor să poată fi aplicată contribuabililor persoane fizice şi juridice. Această facilitate, prevăzută de Codul Fiscal, era inaplicabilă până acum, la Buzău, deoarece vechiul consiliu nu o acceptase.

La capitolul urbanism, municipalitatea vrea să elimine toate panourile amplasate pe domeniul public al oraşului care fac reclamă unui dealer auto. Este vorba despre acele panouri fixate pe suport metalic ce formează un gard de delimitare între străzi şi trotuare, pe principalele artere ale oraşului.

Tot în ședința de vineri, primarul Buzăului, Contantin Toma, propune schimbarea membrilor Consiliului de Administraţie de la Pieţe, Târguri şi Oboare, membri desemnaţi de vechea conducere a primăriei, în mai anul acesta.

Măsurile noii administrații se abat și asupra poliţiştilor locali. În zilele următoare, salariile le vor fi micșorate prin reducerea normei de hrană. Este vorba despre sume lunare cuprinse între 567 şi 672 de lei, sume ce reveneau fiecărui poliţist local drept normă de hrană.
Al treilea punct pe ordinea de zi a ședinței CLM de vineri prevede suspendarea acordării acestui drept prevăzut pentru personalul Poliţiei Locale Buzău.

Iată întreaga ordine de zi a şedinţei ordinare a CLM de vineri:
1- proiectul de hotărâre pentru aprobarea procedurii privind acordarea înlesnirii la plată a creanţelor bugetare restante datorate bugetului local de către persoanele fizice şi juridice prin eşalonare la plată;
2.- proiectul de hotărâre privind dizolvarea şi lichidarea Societăţii Comerciale „Aquafor” S.A. Buzău;
3.- proiectul de hotărâre privind suspendarea acordării normei de hrană pentru personalul din cadrul Poliţiei Locale Buzău;
4.- proiectul de hotărâre privind aprobarea încetării contractului de cooperare nr. 1.349/20.03.2009 perfectat între municipiul Buzău şi Societatea Comercială „MM Expert Media” S.R.L. Buzău;
5.- proiectul de hotărâre privind aprobarea încetării contractului de cooperare nr. 20.176/17.10.2008 perfectat între municipiul Buzău şi Societatea Comercială „Elcar Gid” S.R.L. Buzău;
6.- proiectul de hotărâre pentru revocarea Hotărârii nr. 156/2015 a Consiliului Local al Municipiului Buzău privind majorarea capitalului social al Societăţii Comerciale „Urbis-Serv” S.R.L. Buzău;
7.- proiectul de hotărâre pentru elaborarea unui nou plan de administrare al consiliului de administraţie al Societăţii Comerciale „Urbis-Serv” S.R.L. Buzău pe perioada 2016 – 2020;
8.- proiectul de hotărâre pentru modificarea articolului 2 din Hotărârea nr. 89/2016 a Consiliului Local al Municipiului Buzău privind asocierea Municipiului Buzău cu Federaţia Română de Fotbal Bucureşti şi Centrul de Fotbal Mogoşoaia S.R.L Mogoşoaia, în vederea înfiinţării Centrului Regional de Excelenţă – Tricolor 11;
9.- proiectul de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului cu număr cadastral 14637 situat în municipiul Buzău, Parcul Tineretului;
10.- proiectul de hotărâre privind revocarea Hotărârii nr. 92 din 26 mai 2016 a Consiliului Local al Municipiului Buzău privind numirea membrilor în consiliul de administraţie al Societăţii Comerciale „Pieţe, Târguri şi Oboare” S.A. Buzău;
11.- alte probleme ale activităţii curente. Art. 2.- Secretarul municipiului Buzău va asigura aducerea la cunoştinţă publică a prevederilor prezentei dispoziţii.

Informaţiile publicate pe site-ul stiridebuzau.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 150 de caractere, cu citarea sursei.