Recomandări pentru buzoienii care au nevoie de pașapoarte în următoarea perioadă

Având în vedere evoluția situației epidemiologice de pe teritoriul României, în cadrul Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Buzău, activitatea de preluare a cererilor pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, respectiv a pașapoartelor simple temporare, se va realiza numai pentru persoanele care prezintă documente din care rezultă necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, exclusiv pe baza programărilor online.

Recomandăm cetățenilor ca, anterior efectuării programării on-line, să transmită la căsuța de e-mail pasapoarte-bz@mai.gov.ro documentele din care rezultă necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, în vederea validării acestora. Lucrătorii Serviciului de Pașapoarte vor analiza documentele primite și, în funcție de motivele de sănătate, familiale sau profesionale, vor comunica cetățenilor dacă sunt eligibili pentru o programare online în vederea depunerii documentelor.

Cererile pentru eliberarea adeverințelor privind exercitarea dreptului de liberă circulație în străinătate, istoricul pașapoartelor, scutirea de taxe vamale, precum și furnizarea datelor din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple se vor transmite prin corespondență poștală sau electronică la adresa de e-mail pasapoarte-bz@mai.gov.ro, numai persoanelor care prezintă documente ce justifică urgența solicitării.

 

 

 

 

 

 

Biroul de Presă

Instituția Prefectului – Județul Buzău

Fii Reporter