Brandul de oraș al Buzăului, dezvoltat de Primăria Buzău, împreună cu domnul Adrian Mironescu, de la compania ieșeană de branding WIRON a câștigat prestigioasa categorie “Best place or nation brand”, la cea de-a 12-a ediție a “Transform Awards”, cel mai important eveniment global, desfășurat la New York, Londra, Dubai și Shanghai care recompensează și celebrează excelența în dezvoltarea și transformarea brandurilor.
Proiectul românesc a depășit rebrandingul dezvoltat pentru municipalitatea Paris, care a fost recompensat cu “silver”. Premiile s-au decernat pe 23 iunie 2021, la Londra, în cadrul unei gale internaționale.
La această competiție au participat mari agenții de branding precum Prophet, Carré Noir, Saffron, SomeOne sau Lantern, cu clienți globali precum PepsiCo, ABB, Mastercard, O2, Verizon, Citroën, HSBC sau Municipalitatea Paris.
“Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil! Mulțumesc tânărului ieșean Adrian Mironescu, Wiron, creatorul de branduri, pentru acest minunat „Buzău – oraș deschis”!
Este un premiu pentru toți buzoienii și vă mulțumesc din tot sufletul pentru echipa formidabilă pe care o facem împreună. Și orașele, de oriunde ar fi, se află în competiție, pentru locuitori mai mulți și mai buni, pentru mai mulți investitori și vizitatori. Brandingul de oraș este o nouă abordare a dezvoltării urbane a orașelor durabile”, a precizat Constantin Toma, primarul Municipiului Buzău.
„Rolul unui brand de loc este de a ghida cum orașul inspiră, acționează, animă și livrează experiențe noi pentru locuitorii săi, investitori și vizitatori. Nu este vorba despre cum este văzut orașul acum, ci despre cum vrem să fie văzut mâine! Cheia transformării este implicarea fiecăruia dintre noi. Este nevoie de un oraș să crești un brand. E ceea ce se și întâmplă la Buzău. Suntem foarte mândri de această realizare remarcabilă!”, a completat Adrian Mironescu.
lista câștigătorilor Transform Awards: https://www.transformmagazine.net/awards/europe/the-winners/
Constantin TOMA
Primarul Municipiului Buzău