La Buzău va funcționa un call center, cu 50 de operatori. Vor fi recrutați până la sfârșitul anului

Una dintre cele mai importante companii locale de servicii call center, Blue Point, intenţionează să angajeze 50 de persoane pentru punctul de lucru de la Buzău, pe care îl va inaugura până la sfârşitul anului. Va fi cel de-al doilea centru operativ din provincie, a anunţat marţi compania.

Call center-ul din Buzău, situat în centrul oraşului, are o suprafaţă de 300 de metri pătraţi. Pentru a-l face funcțional, compania va angaja, până la finalul anului în curs, 50 de persoane, care vor oferi servicii de telesales, suport clienţi, infoline şi suport tehnic. Echipa din Buzău va lucra pentru companii din industriile de telecomunicaţii şi asigurări.

Investiţia necesară pentru deschiderea biroului a fost asigurată din profitul companiei şi din fondurile asociaţilor. “Anul acesta, prin noul sediu de la Buzău, continuăm planul de extindere locală. Am testat mai multe oraşe şi, în final, am ales Buzău pentru potenţialul forţei de muncă, dar şi pentru proximitatea faţă de Bucureşti“, a declarat un partener al Blue Point, Violeta Roşu.

Înfiinţată în 2007, Blue Point este o companie de servicii call center cu capital integral românesc. Compania a pornit la drum în urmă cu zece ani, cu cinci angajaţi, iar în prezent firma are peste 300 de salariaţi. Printre clienţii Blue Point se numără firme mari.

Fii Reporter
DISTRIBUIȚI