Nemulțumiri legate de reabilitarea peroanelor din stația CFR Buzău

Promise cu mare fast, în campania electorală pentru alegerile parlamentare, lucrările de reabilitare a peroanelor Gării CFR Buzău nu sunt deloc pe placul călătorilor. Mai mult, deși lucrările au început în noiembrie anul trecut, iar termenul de finalizare era estimat pentru jumătatea primăverii, peroanele arata încă jalnic, iar calitatea lucrărilor executate lasă mult de dorit.

În luna octombrie a anului trecut, Primăria Buzău și Regionala CFR Galați au anunțat la unison cu mare fast că vor începe lucrările de reabilitare completă a două peroane din Stația CFR Buzău.

Pentru suma de 900.000 de lei, o firmă de construcții din Câmpulung Moldovenesc a avut ca sarcină refacerea totală a celor două peroane. Deși oficialii Regionalei CFR și ai Primăriei Buzău au promis atunci că în maximum patru luni vor finaliza investitia, lucrările nu sunt deloc aproape de a fi încheiate.

Mai mult, călătorii sunt complet nemulțumiti de calitatea asfaltării celui mai important peron al stației, cel care asigură accesul la liniile 2 și 3.

Reabilitarea peroanelor înseamnă și reparații la copertinele celor două peroane, lucrări care nici acum nu au început. Cu toate acestea, responsabilii Primăriei Buzău se laudă că intenționează să reabiliteze și pasajul subteran care asigură accesul către peroane dar și către două cartiere ale orașului, Mihai Viteazul și Poștă.

Ei sustin ca poartă negocieri cu șefii Regionalei CFR Galați pentru ca obiectivul să treacă temporar în administarea municipalității, cât vor dura lucrările de igienizare.

Pentru transferarea pasajului subteran, Ministerul a solicitat 13 miliarde de lei vechi, o sumă mult prea mare pentru starea avansată de degradare a acestuia.
Clădirea Gării CFR Buzău, care are valoare de patrimoniu, a fost reabilitată în urmă cu zece ani, cu bani de la Guvern.

Fii Reporter
Loading...
DISTRIBUIȚI