Municipalitatea a început să amenajeze primele parcări destinate închirierii. Află ce acte trebuie la dosarul de atribuire

Autoritățile locale au amenajat prima dintre parcările destinate închirierii. Situată pe strada Ostrovului, între blocurile CEC și Biserica Sf. Sava, parcarea numără peste 50 de locuri. Cea de-a doua parcare pe care angajații Urbis au început să o amenajeze și să o numeroteze se află în vecinătatea Baroului de avocați și a Tribunalului Buzău.

În cele două zone, vor fi numerotate cu vopsea în jur de o sută de locuri de parcare. Pentru un an, locatarii vor trebui să achite 60 de lei și în acest fel își vor asigura locul de parcare începând cu ora 16.00 până dimineața la ora 08.00.

Dosarul de închiriere pe care trebuie să-l întocmească orice buzoian care doreşte să participe la acţiunea de atribuire a unuia sau mai multor locuri de parcare trebuie să conţină, în mod obligatoriu, o cerere tip pe care oamenii o pot ridica de la asociaţia de proprietari, documentul care să ateste că locuieşte într-un imobil oarecare arondat parcării scoasă la concesiune, copie de pe certificatul de înmatriculare al autovehiculului, dovada că nu deţine garaj şi dovada că este cu plata taxelor şi impozitelor la zi.

Dosarul se poate depune la Primărie sau la asociaţia de proprietari, iar data la care vor demara atribuirile urmează să fie stabilită şi anunţată ulterior,precizeaza surse oficiale din Palatul Comunal.

Fii Reporter
Loading...
DISTRIBUIȚI