Buzoienii au reclamat firmele de curierat la OPC Buzău pentru deficiențe în livrarea produselor comandate online

Românii preferă să cumpere tot mai mult produse de pe Internet, profitând si de reducerile periodice care nu sunt deloc de neglijat. Tocmai aceasta tendinta a făcut ca, în ultimul timp, numărul de reclamații la adresa firmelor de curierat să crească cu peste 200 la sută.

La Buzău, cumpărătorii reclamă tot mai puțin produse ieșite din termenul de garanție. În schimb, ei sunt tot mai supărați pe serviciile de curierat. Este și o consecință a exploziei comerțului online, care a luat o amploare semnificativă în ultimii ani.

Au apărut totodată și nemulțumirile legate de modul defectuos în care sunt livrate la domiciliu produsele comandate din fața calculatorului. Reclamațiile cumpărătorilor fac referire, în special, la întârzierea livrării produselor comandate online, dar și la faptul că angajații acestor firme se arată neglijenți față de produsele transportate.

În schimb, a scăzut numărul de sesizări legate de obiectele achizitionate online, semn că cetățenii cunosc din ce în ce mai bine regulile privind returnarea unui produs defect.

Anul trecut, la Oficiul pentru Protecția Consumatorului Buzău au fost primite 1.200 de sesizări, dar numai 5% dintre reclamații au vizat produse expirate. Cele mai multe sesizări s-au îndreptat către firmele de telefonie mobilă și unitățile bancare.

Fii Reporter
DISTRIBUIȚI